Fullspäckad höst
Vilken sommar jag har haft! Skulle egentligen vilja proppa ett inlägg fullt med härliga bilder från i somras, men tyvärr har jag rensat datorn och alla bilder ligger på en hårddisk i Sala. Så istället får jag väl skriva lite om hösten.
 
Jag har så himla mycket roligt på gång den här hösten! Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt, men jag ska göra ett tappert försök. Och det brukar ju lösa sig då. På listan de närmsta två månaderna står:
 
♦ Få besök av ett kompisgäng, gå på Liseberg, parta och massa annat roligt.
♦ Gå på födelsedagsfest.
♦ Försöka klämma in en weekend för att hälsa på min älskade Sarah i mitt älskade London.
♦ Förstås lära mig en massa spännande resesaker i skolan.
♦ Åka en vecka till Makarska i Kroatien med Fredrik och hans familj.
♦ Åka med klassen på vår egenproducerade studieresa till Köpenhamn och Oslo.
♦ Gå fortsättningskurs i gitarr.
♦ Påbörja min praktik på Kenzan Tours i Västerås.
♦ Fira mamma som fyller 50.
♦ Träna inför kommande lopp 2019.
 
Har jag glömt något? Inte mer än det vanliga - dricka vansinniga mängder te, umgås med mina vänner, titta på Idol och läsa bra böcker. Det ska väl hinnas det också kan jag tycka.
 
Ja men just det, träna. Jag var ju till gymmet igår för att fladdra med mitt bacon för första gången på alldeles för länge. Jag lär ju liksom komma igång nu, för nästa år vankas det nya lopp. Förra året gjorde jag ju tjejklassikern tillsammans med mamma, mina tre mostrar, Karin och Linn. I år har vi legat lite på latsidan, så nu var vi tvugna att hitta på något för att inte försoffa oss. Eller ja, jag var noll inblandad i denna planering, precis som förra gången hakar jag bara på. Så nästa år väntas tjejvasan, midnattsloppet, vansbrosim och för mig ev ett Siljan runt. Anledningen till att jag inte är säker på om jag ska med runt siljan är helt enkelt att jag inte har någon cykel och har inte planerat att köpa någon för bara ett lopp. Men vi får se, det kanske går att ordna på annat sätt.
 
Spännande! Jag har alltid älskat hösten med alla färger, frisk luft, tända ljus och feta tekoppar. Jag är laddad, välkommen hösten 2018! ♥
 
Eftersom att jag inte har någon ny höstbild på mig så lägger jag in en gammal. Gammal á la 2012, i min favoritstad London. Bara några dagar efter att jag och Emmy flyttat dit. Märks det att jag har Londonabstinens?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress