Tabasco är inte min kopp med te
Igår var vi ut på Sticky och dansade. Och innan det åt vi hemlagad veganpizza hos Felicia. Hon fyllde 9000 dagar, så det skulle vi ju såklart fira. Och vin drack jag, mums. Det var jag, Felicia, Fanny och Sandra.
 
Vi drack äckliga shots också, på Sticky. Fanny bad om något starkt och billigt, så då tyckte bartendern att han var jätterolig som gav oss vodka och tabasco. Han såg väl på mig att jag var en fjant, för innan jag ens hunnit lukta på min shot gav han mig även ett glas mjölk. Mjölken var godast.
 
Så idag har det varit sovläge. Har tänkt hela dagen att jag bara ska titta på filmer idag, men nu är klockan halv nio och jag har inte tittat på en enda film. Jag har pluggat. Men jag kanske skulle ta och göra slag i saken, som man säger. Så får det bli!
 
 
Annelie

Då testar vi inte det när vi kommer och hälsar på, för då kanske det blir som på senaste kryssen 😱🙈💕

Svar: Haha nej vet du vad, vi skippar shottarna tror jag! ;) <3
Kajsa Lindström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress