2017
Vad tror ni, är det dags att kicka igång bloggen igen? Nytt år, nytt bloggande? Ja vi kan väl göra ett tappert försök i alla fall, för framöver kommer jag förhoppningsvis ha en del att blogga om. Jag har feeling för 2017!
 
Jag tror att jag skippar det där kapitlet med att sammanfatta det gångna året och blabla. Jag tänker nog börja med att skriva om början av det nya året i stället, det känns mer aktuellt. Förra året är ju såååå 2016 liksom.
 
Till att börja med kan jag ju tala om att jag har fetaste resan framför mig, om flyget håller sig i luften och allt det där, fortfarande svinigt flygrädd. Den 12/2 bär det av till andra sidan planetet (damn vad långt det låter) tillsammans med Fredrik, mamma och Fredriks kompis Nic. Autralien och Nya Zeeland står det på menyn! Holymoly! Planen är att vi där ska möta upp syrran och hennes kompis Fanny som är där och jobbar. Vi flyger till Sydney, bussar oss upp för östkusten, gör en massa roliga saker och sedan flyger vi till NZ från Cairns. Efter det VAR planen att vi skulle hyra någon typ av bil att bo i, men hela NZ verkar vara fullbokat osv så det skiter sig nog. Vi får lösa det på annat sätt. Men dit ska vi! Flyger till Christchurch, bilar runt runt och flyger hem från Aucklad. Två månader. Puh! Detta kommer jag garantera att blogga mer om. Förutsatt att jag nu får bloggen att överleva igen, vill säga.
 
En annan grej på g i år är en tjejklassiker! Min mor och mina mostrar har lurat med mig på detta, och jag i min tur har lurat med mig Karin och Linn. Tjejklassikern innebär alltså att vi ska åka skidor 3 mil, simma 1 km, löpa 1 mil och cykla 10 mil. Här vill jag då kommentera att jag inte åkt skidor på flera år, med undantag för de typ 3 åk jag hunnit göra den här vintern. Och skidloppet går av stapeln dagen innan vi åker till Australien. Heja oss. Förhoppningvis leder detta till att jag är helt slut på dagen vi ska resa så att jag kan sova bort flygrädslan. Så får det bli!
 
Jag har mycket att se fram emot och jag tycker redan att jag har hunnit göra roliga saker i år, på fem dagar! Firat nyår skållad i en badtunna, börjat träna igen efter julsvullet, träffat vänner och familj och dessutom tagit en ridtur i snöstorm. Det var mysigt så länge stormen låg i ryggen, åt andra hållet var det typiskt omysigt.
 
Smackar upp några bilder jag hunnit ta sedan nyårsafton. 2017, nu kör vi!
 
Ute efter löptur
 
Detta skulle bli en smoothie, blev typ sorbet. Det slank ju ner det å
 
En passionscheescake som jag gjorde till Nyårsafton
 
Invigde nytt träningslinne och provade 7 minues workout-appen. Toffs kan jag ha nu för tiden också!
 
Gick bananas i Åkrahallens frukthylla
 
Spelar Galenpanna på Nyårasafton
 
 Galenpannor ♥
 
Bilder huller om buller, mera hemmaträning
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress