Hong Kong

En liten update från Hong Kongs flygplats. Två av tre flyg är avklarade, "bara" ett sista kvar på ca 11 timmar. Hittills har det gått helt okej bra. Eller ja, superbra, jag lever ju. Men mamma har lyckats få nån variant av migrän och mår bajs stackarn. Och sen hade jag en mindre incident med min iPod som jag lyckades tappa i sömnen på flygplanet, och som jag sedan krälade runt efter tillsammans med besättningen efter att övriga passagerare klivit av. Efter mycket letande hittade jag den, höll triumferande upp den i luften och möttes av ett förundrade "ooooh" av de fem besättningspersonal som stod runt mig. Slutet gott allting gott.


I Hong Kong känner jag mig lång. Och ännu mer blond. Och ganska korkad, eftersom jag är helt värdelös på kinesiska och så. Trots den snabbkurs jag hittade av mandarin på tvn på flyget. Nee hau!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress