Spadag med tjejerna
Kan man börja året med något lyxigare än en spadag med de bästa tjejerna? Jag tror faktiskt inte det.
 
Lämnade lilleputtstaden Sala för att spendera lördagen i storstaden Uppsala med tjejgänget. Tjejgänget är härmed Jag, Karin, Rebecca, Linn och Emma - a.k.a asiengänget. Började dagen med att för första gången träffa två av tjejernas pojkvänner (klart godkända!) samtidigt som vi mumsade tonfisktacos. Skitdålig mat att äta första gången man träffar någon liksom, det är svårt att göra ett bra intryck. Och trots att jag fokuserar som fan har jag ändå alltid halva ansiktet fullt med sås när jag äter tacos. Men det var gott. Och ingen klagade på mitt bortsskick. Förutom Pontus då, som i, vad jag antar var någon slags tyst protest, gav mig en servett.
 
Efter tacossvullandet promenerade vi till Fyrishov för att bada bubbelbad och turas om att gå på massage. Oh. My. God. Det var skönt med massage. 40 minutes rygg- och nackknådande. Behöver jag säga att jag fler än en gång kom på mig själv med att somna till? Dreglandes dessutom... Charmigt.
 
Eftersom att jag gick på massage sist var jag fortfarande ganska groggy medan vi knatade iväg från Fyrishov. Men det gjorde inget, nästa stopp var thaibuffé och vin. Och sen tåget hem. Ska man jobba på söndagen efter får ett glas vackert räcka. Men fy tusan vilken mysig dag det var, snacka om kvalitetstid!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress