Adlibris kundservice - 1 år!
Nu kan man ju lätt tro att det är Adlibris kundservice som fyller 1 år, men så är det inte. Däremot fyller min anställning på Adlibris kundservice 1 år, så hurra för det!
 
Jag trodde faktiskt aldrig att man kunde hurra för en sån sak. Att man inte kunde trivas så bra på en arbetsplats att man hurrar när det gått ett år på ett och samma ställe. Ack vad jag bedrog mig! Tidigare har jag ofast kört mina anställningar i tremånadersperioder, så detta är ju verkligen en bedrift. Och längre lär det bli!
 
Jag firade "1-årsdagen" med en intensiv men rolig dag på jobbet. Vi fick besök av våra kollegor från Stockholm, både från den nyöppnade butiken och från huvudkontoret. Jag hade anmält mig till att vara med och visa dem vad vi gör på kundservice, så medan de kom i små grupper visade jag receptionen och de fick vara med och lyssna på några samtal. Jätteroligt! Jag är även med som mentor för två av våra nya kollegor som just nu går på upplärning, men de stackarna fick klara sig själva i eftermiddag. Men de är så duktiga så det gick nog bra!
 
Det bästa med mitt jobb är att jag inte har söndagsångest. Ni vet, "åååh neeej, det är söndag kväll! Imorn måste jag kliva upp snortidigt och åka till mitt tråkiga jobb! Livet suger blablabla...". Nope, don't have that. Jag kan istället njuta av helgens sista kväll med vetskapen om att jag under morgondagen ska åka till kontoret och träffa min underbara kollegor. Det ni! *skrytskryt*.
 
Grattis till mig, Annelie och Stina till ett år på jobbet!
 
 
Annelie

Grattis till oss för att vi har rätt arbetsplats och där en massa fantastiska kollegor.
Är glad att du är min granne nu i 6 månader :)
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress