Tinget
Det blev en riktig partyhelg för min del. I fredags var jag & alla kollegor hemma hos Linda & hade grillfest. Då det blev årets första, & hittills enda riktigt fina sommardag så hade vi ju himla tur som valde just den dagen. Drog på mig kjol, sandaler & solbrillor och frös inte ens! Det ni. Annars brukar jag numera skallra som en maracas så fort det blir lite kyligt.
 
Allts om allt var kvällen väldigt rolig. Jag har dock svårt för det är med musikquizar och musiklekar. Det kan bero på att jag är fruktansvärt kass på det (jag överdriver inte ens), men det är verkligen inte roligt. Men med gott sällskap & lagkamrater som kunde en del så tog jag mig igenom det utan att ens behöva skämmas. Det var ju bra.
 
Igår var min plan att bara ta det superlugnt, men så blev inte fallet. Först åkte jag till Västerås för att gå på Ikea (för tredje helgen i rad hehe) med mamma, mormor & My & sedan på kvällen fick Sara med mig ut på Tinget. Det blev dock alkoholfritt för min del, men det går ju bra det också. Fick sällskap av Amanda under kvällen & träffade lite annat trevlig folk.
 
 
Idag har jag nästan tagit det lugnt. Har bara städat, handlat & skickat tillbaka den där jäkla mattan till Jotex, som de skickade fel. Nu blir det nog en liten tur runt dammarna men efter det är det jag som gosar ner mig under en filt till en film med en massa choklad!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress