Mind Fox
Jag har ju faktiskt inte ens berättat vad jag gjorde förra helgen. Vilket är konstigt, för när jag väl går ut & gör en massa grejer så borde jag väl vilja blogga om det? Jovisst.
 
Till att börja med vill jag säga att jag hade en väldigt bra helg! På fredagen hade vi till att börja en skitbra föreläsning av en snubbe som både såg ut & pratade lite som Claes Månsson, vilket gjorde det hela väldigt roligt men också inspirerande. Det tackar vi för! Hade också en eftermiddagsföreläsning på Naturhistoriska som var... mindra rolig & inspirerande. Snarare långrandig & bitter. Sen gjorde jag faktiskt inte mycket mer i fredags, köpte lite prylar på stan bara (inklusive en hamburgare på Donken... Forgive me father for I have sin)
 
Lördagen däremot, fyllde jag till bredden med både det ena & det andra. Mestadelen av dagen spenderade jag på Espresso House med pluggande & dålig, stressande musik (har de inte dålig, stressig musik på ett café så har du troligtvis inte gått till ett café). På kvällen gick jag dock ut tillsammans med Hanna från kursen & hennes kompisar till en bar på Götaplatsen. De hade liveband på scenen & billigt vin, så det blev en väldigt bra kväll! Mind Fox, hette bandet som spelade, har/ska tydligen släppa sin första skiva. Inte musik jag vanligtvis lyssnar på, men de där var riktigt bra! Sångaren hade en väldigt bra röst.
 
Googlebild på det muntra gänget! Min kamera låg tydligen hemma i gott förvar...
 
På söndagen gjorde Felicia & jag en superstor mathandling, så nu lagar vi riktig mat! Underbart! Sedan var jag på valvaka med Hanna & Martina på kvällen, men det gör jag ett separat inlägg om.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress