Bye, bye money!
Den här dagen började bra! Sarah & jag drog till agenturen med nervösa magar för att förlänga kontraktet & betala hyran. Vilket inte är kul eftersom agenturen får för sig att höja hyran varje gång vi förlänger. Men idag gick det bra, vi kom nöjda ut från agenturen med ett kontrakt förlängt på tre månader & en hyra på £910/månad, tillsammans då förstås. Det sjuka är att vi verkligen vara glada över att betala "bara" den summan. Helt sinnessjukt att man kan vara glad över att betala ca 9000 kr för ett rum. Det säger en del om vad priserna ligger på här. Först ville de ha över £1000, men vi har blivit jäkliga på att förhandla kan jag säga. Haha agenturen hatar oss garanterat vid det här laget. Blicken vi fick av en snubbe som jobbar där när han såg oss sa allt.
 
Sen jobbade jag, vilket idag höll på att ge mig en hjärnblödning. Massor med kunder som lämnar tillbaka en massa (det är det de gör på måndagar) = vi måste ropa på managers i radion för att de ska godkänna saker hit & dit = inga managers svarar = irriterande kunder som får vänta & tar ut irritationen på oss i kassan = vi måste tjata på managerna = vi blir utskällda för att vi tjatar. Kul! Höll på att få spunk en sväng idag & flydde till Starbucks på lunchen. Efter det vände det i alla fall & dagen blev lite bättre. Inte för att egentligen något speciellt hände, folk slutade bara skrika på mig. Eller jo! Jag fick ett jättefint födelsedagskort av mina kollegor i kassan! Det hade jag inte alls väntat mig, så jag blev jätteglad.
 
Önskar att jag hade något mer spännande att dela av mig med men... icke!
 
emmiiiii

Vill du fortfarande ha header? Du har fixat fint ser jag :)

Svar: Alltså jag skulle ju helst ha så att headern liksom går över hela bloggen eller vad man ska säga... Jag kan ju inte sånt hääääär, haha xd
Kajsa Lindström

Emmmiiii

Aha. Men sånt kan inte jag heller nu nör det är en ny stilmall xd men kanske hah

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress