Kontrakt
Igår jobbade jag först några timmar. Gick ju upp vid fyra för att börja klockan sex. Tog tuben på morgonen, shit vad jag måste skaffa ett Oyster Card, det är så galet dyrt! & utan ett Oyster Card är man väl ingen riktigt Londonian, haha!
 
Efter jobbet hade jag ett par timmar ledigt innan jag skulle till Inditex kontor (där jag hade intervjuerna) för att skriva på kontraktet med Zara. Gick till banken en sväng & sen hängde jag på ett Starbucks efter Oxford Street bra länge.
 
Utsikten jag hade under min lilla Starbucks lunch.
 
Den där blev ju gräsligt suddig.
 
Just ja, jag köpte ju täcken också. Sen tog jag min massiva täckeskasse & knatade iväg till Regent Street & skrev på kontraktet. Alltså en sak har jag lärt mig här i alla fall; britterna fullkommligen älskar papper. Ju mer desto bättre.
 
Vet inte om jag redan berättat det, men om inte: Jag kommer alltså att jobba på Zara i e nyöppnad butik vid Marble Arch. Dom har inte ens öppnat den än, så ny är den, & det kommer vara den största i hela London. Jag ska jobba som kassapersonal & kommer få gå igenom en massa träning först i andra Zarabutiker. Ska bli så spännande! & skönt med ett jobb där jag får se ut som jag vill, på Starbucks är dom väldigt petiga med nagellack, smycken, frisyrer etc.
 
Måste ändå säga att jag börjat gilla Starbucks, mest för personalen. Himlans roliga & trevliga människor. Men Zara är ju lockande. Mer lockande.
Linda

Stort grattis till jobbet Kajsa!! värsta mysigt att få jobba i en klädbutik, kunderna kommer bli både nöjda och glada när du jobbar där :)

Svar: Tack Linda :D Ja jag hoppas dom blir det haha :) Du får komma & hälsa på nåt här sen :D
Kajsa Lindström

lindis

Klart dom blir :D ja å, vore superkul! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress