New hair cut... Again!
I morse åkte jag till Sanrizz för att färga om håret för att få bort den gula färgen. Trodde det var den enda jag skulle göra, men en sak har jag i alla fall lärt mig; på Sanrizz blir det alltid överraskningar!
När jag kom in mötte jag en kille som hängde in min jacka i garderoben & hämtade te åt mig, sen frågade han också: Are you one of the models for this morning? Varpå jag förvirrat svarade: Eeh, not that I know....
 
Men det var jag tydligen i alla fall, för ganska snart blev jag tilldelad en klänning & så var det dags igen! Väldig liten & avslappnad undervisning idag i alla fall. Vi använde inte ens scenen & det var bara åtta där som tittade på.
 
Blev klippning & hela köret! & jag måste säga att den här frisyren är jag mest nöjd med av alla jag någonsin har haft! Den känns 100% jag verkligen. & så fick ju Sharon sin rosa färg, som hon ville ge mig redan första dagen. Det syns inget vidare på bilderna, men det är en ganska tydlig rosa nyans i det. I alla fall på den sidan på är snaggad.
 
 
Sharon sa att vi ska låta mitt hår vara nu till nästa år, så kan vi klippa igen då. Fast ca en kvart efter hon sagt det sa hon att jag kan komma tillbaka på söndag om jag känner att jag vill ta bort mer, haha.
 
Efter klippandet & färgandet gick jag förbi Starbucks & hälsade på mina fd arbetskamrater. Blev lunch där & en liten promenad i parken utanför med Silvio när han hade rast, trevligt!
 
Eftermiddagen har spenderats med mathandling bara. & köpte nya lakan. Så nu håller min housewife på att laga bananpannkakor i köket, haha! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress