Sommar!
Det blev sommar. Poff ba! Vi skippade liksom våren och gick direkt på försommaren. Nu skulle det visserligen bli lite kallare igen, men då är det väl så då.

I helgen gjorde jag flera av årets "firsts". Första solstunden i bikini, första grillkvällen och första mjukglassen. Och även första glaset med iste med mina nya spontant inköpta sugrör. Gött sörru! 




Just nu sitter jag i soffan och känner mig slut. Finns egentligen ingen anledning till det eftersom att vi har det så himla lugnt på jobbet, men så är det. Så nu sitter jag här och ber inombords att min granne inte ska dra igång basen igen. Den är JÄMT på. Dååååndåååndåån. Så låter det. Jämt. Tips på hur man bemöter detta mottages tacksamt. Vill tillägga att jag redan knackat på och bett honom tänka på basen en gång tidigare.

Nähä om man skulle rycka upp sig, tvätta fötterna och ta en kopp te kanske!?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress