Vin och veggotacos
Har varit en lugn helg. Vet inte varför, men jag har varit så himla trött. Vad kan man skylla på nu då, är det fortfarande okej att skylla på mörkret? Eller att jag sovit för lite? Jobbat hårt? Ätit för mycket? Bråkat för mycket med min mobil? Njaej.
 
Har hängt en del med Sara, i fredags hade vi vin- och veggotacoskväll. Mumma. Frysta jordgubbar i vin kan vara det goaste som finns, ifall ni inte redan visste det. Omnomnomnom...
 
I lördags var jag hos mormor också, och försökte hjälpa henne, mamma och två av mina mostrar att rensa i källarn. Jag säger försökte, för det var rackarns inte lätt. Men nog lyckades vi ta oss igenom en hel del i alla fall.
 
NU! Kom jag på varför jag är så trött ikväll i alla fall. Det måste vara för att jag har tittat på hela kvällen när pappa hjälpt mig sätta upp hyllor. Det där på krafterna att se till att allt går rätt till...
 
Snodde bilden av Sara, woopsie.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress