Nytt jobb!
Nu har jag snart jobbat hela första veckan på nya jobbet; Adlibris kundtjänst. Om jag trivs? Än så länge trivs jag superbra. Massor med trevliga kollegor, ett nytt fräscht kontor, mitt eget skrivbord, bra kundservice & nära hem! Kunde inte bli mycket bättre egentligen. Väntar bara på att jag ska få in alla rutiner & lära mig allt så jag kan komma igång, nu är det ju bara upplärning. Vilket de senaste två dagarna typ har inneburit att sitta i en soffa, inlindad i filt med munnen full av chokladägg medan jag lyssnar på två tjejer som lär oss rutinerna. Känner att jag är helt okej med att få betalt för att äta chokladägg. Är dock mindre okej med att dessa små bruna guldklimpar fäster sig här & dör på kroppen & man riktigt känner hur man sväller... Ska bara bli av med en förkylning så kan jag börja röra på mig. Kan. Coulda, woulda, shoulda.
 
Hoppas ni får en fin Valborg allihopa!
 
 
Mitt skrivbord. Ge mig bara lite tid så har jag snart inrett med blomma, téer & krämer! Woopa. Har btw typ fönsterplats!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress