Model Casting
Var på Sanrizz i förrgår förresten. När Sharon ringde mig i fredags hade jag  precis klivit av tåget & hörde inte riktigt vad hon sa. Det var något om en massa folk, Belgien, måndag, kom hit. Jag trodde att det handlade om ett event eller något, där dem som vi åkte till i Belgien förra hösten skulle närvara & så. Tänk så fel man kan ha!
 
Det var ju herregud en riktig model casting. & jag har alltså ännu en gång sökt ett jobb jag inte vet vad det innebär. Kan tro att det var något som liknar det vi gjorde förra året i Belgien. Jag kommer hur som helst inte att få det, eftersom jag kom dit helt oförberedd & i stort sätt alla andra sökanden verkligen var riktiga supermodeller. Sådana som söker till Paris fashion week & sånt. Alla hade också med sig sina portfolier med foton & grejer, förutom typ jag & en tjej till. Jag äger inte ens någon, haha! Tack & lov hade jag klackarna med mig, går aldrig till Sanrizz utan dem. Man vet aldrig.
 
Vad vi gjorde? Jaa, vi fick sitta i rummet där de brukar klippa mig & titta på varandra medan vi gick ett par gånger fram & tillbaka, en & en. & så bytte man några ord med Sharon & Leonardo & visade sina bilder. Jag kände mig väldigt missplacerad eftersom jag inte alls var beredd. Men då har man gjort det också, haha! Mitt liv i ett nötskal just nu känner jag. Blev inga bilder dock. JAG VAR JU INTE FÖRBEREDD.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress