Once
Igår blev det musikal för hela slanten! Den här gången blev det Once på The Phoenix Theatre i Soho. Som vanligt var det riktigt roligt, älskar att gå på musikaler! Tror att farbrorn som satt till vänster om mig var min favorit under hela kvällen, haha! Han hade ett så härligt skratt & efter varje sång applåderade han jättemycket & skrattade ett riktigt glatt farbrorskratt. Härlig typ!
 
Googlebilderrrrr
 
Idag har jag jobbat igen. Blev en väldigt vanlig dag, om man kan säga så här. Dagens roligaste måste nog ha varit mitt lilla fåniga ögonblick jag hade för mig själv nere i tunnelbanan. Det var tur att jag var själv där, det måste ha sett hur löjlligt ut som helst. Det blåser ju nämligen rätt mycket där nere, & plötsligt höll min halsduk på att flyga av så jag gjorde någon form av disneyfigursskutt för att fånga den mitt i lufen. Håhåjaja.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress