Förkyld
Jahapp då har man dragit på sig en förkylning då. Det var precis som Emmy sa; när vi är på plats & det värsta lugnat ner sig så släpper alla spänningar & vi kommer säkert bli sjuka. Gick hem tidigare från jobbet idag, får se om jag pallar imorn. Är inte så farligt, men fick ont i skallen & kände mig febrig av att springa omkring med kaffe.
 
Så istället knatade jag iväg, ack så långsamt, till Primark & köpte kuddar & ett par termosar till mig & min hemmafru/hustomte innan jag tog tuben hem igen. Har inga koppar & jag vill banne mig dricka te ikväll! & sova med en kudde. Åh.
 
Vi kom på att Emmy är som en hustomte. Hon springer omkring i gråa kläder, röd toppluva, äter gröt, dricker mjölk & utför husarbete medan jag ger henne presenter, haha.
 
Emmys bilder
.

Får se om jag pallar jobba imorn, 7 timmars pass. Troligtvis inte, men har ju bara två dagar kvar på Starbucks & här går pengarna åt kan jag säga.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress