Tea Advent Calendar
Näst sista dagen på Zara Oxford East idag! Sitter här & laddar & kikar ut på solskenet. Japp, solen skiner idag. Just nu i alla fall, om en halvtimme spöregnar det väl.
 
Försöker hitta en julkalender jag vill ha. Letar efter en som fungerar precis på samma sött som en chokladkalender, fast istället för chokad så är den en tepåse i varje lucka, med ny smak varje dag. Vet någon var jag kan hitta en sådan? Harrods tänker man ju då, men tydligen inte. Hjälp? :)
Amanda

Du kan ju kolla om det finns på internet annars :)
Och var glad åt den där solen, här har det snöat konstant i två dagar och det är väl ett par dm.

Svar: Ja jag har försökt googla runt, men det gick inte så bra. Ska kolla lite mer ändå sen tror jag xd Men ååååh jag vill ju ha snö! Behöver lite vinter & julkänsla här. Här kan man fortfarande tro att det är oktober -.-
Kajsa Lindström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress