Äntligen hemma
Nu är jag äntligen på plats på riktigt! Sååå himla glad och tacksam att jag fick bo hos Carro och Viktor i en vecka och sussa på deras bäddsoffa ♥. Men nu är det skönt att kunna landa på riktigt och veta att jag inte ska flytta mer. På två hela månader, för sen ska jag ju tillbaka hemåt igen, haha. Men det är då det.
 
Det känns riktigt bra där jag bor nu. Kicki som bor här är supergullig och hennes lilla tax Doris likaså. Jag har dessutom gångavstånd till skolan och duschen står i badrummet (minns inte om jag skrev tidigare att duschen på första stället stod i köket). Vad mer kan man begära liksom?
 
Den här hösten kommer jag att ha så. himla. fullt. upp. Men det gör ingenting, för nästan allting är roliga saker! Vi började i helgen med att klassfest hos Martin. Vi var inte så många, men det vi hade lika roligt ändå. På bilderna ser vi vansinnigt osociala ut, men vi spelar en quiz i en app och är fokuserade och taggade som fasen. Utöver det drack vi vin, käkade thaimat och ja; hade klassfest. Fick för mig att promenera en bit av vägen hem sedan och gick vansinnigt vilse haha!
 
Jag ser ut som om jag är naken på bilden bredvid Bente, men jag lovar att jag hade kläder på mig.
 
 
 
Lördagen bestod av bakisdag. Carro, Viktor och jag skulle äta pizza och kolla på Pirates of the Caribbean, men vi åt pizza och sov till Pirates of the Caribbean istället. I söndags blev det en sväng till Ikea och sedan tekväll hos Felicia.
 
Och nu mina kära vänner, är det slut på sötbrödsdagar! Ny vecka, jag är inte längre sjuk och har inga ursäkter - nu ska träningen fasen igång igen! Mjukstartar den här veckan och tog en power walk igår och idag tog jag och Felicia första turen till gymmet sedan Jesus föddes. Halleluja.
 
Power walkade i hamnen och vid skolan. Tråkigare platser kan man ju motionera på liksom.
 
 
Nä, nu vill jag titta på Idol. Adiós!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress