Och de huffade, och de puffade...
I torsdags, mina vänner, klev jag in med mina intet ont anande fossingar på ett gym. Nu var det ju inte fötterna som skulle träna, utan magen och ryggen. Med Felicia som PT och Fanny som moraliskt stöd. Och tur var väl det, att jag inte var själv, för det var ett stort gym så jag hade troligen gått vilse annars. Vi höll mest till i ett lite mindre rum där vi hade lite cirkelträning och växlade mellan några maskiner. Det var jobbigt. Men det ska det ju vara att gymma, har jag förstått.
 
Vi tränade också en liten stund i ett större rum, men ännu fler maskiner. Där inne var det vi tre och vad som såg ut att vara typ femton steroidstinna hulkar. Ni vet, sånna där som säger "huuuuffff" varje gång de lyfter eller tar i. Jag passade inte in där, men jag huffade lite för stämningens skull.
 
Vi körde på i ca 1.5 timme, sen var vi nöjda. Det var ganska kul, i alla fall när vi var ett litet gäng. Att ta sig igenom ett så långt pass själv vette sjutton om jag gör, men jag har nog inte så mycket att välja på. För tro inte att Fysiken ska ha fått mina pengar utan att ge valuta för dem!
 
 
 
Annelie

Heja dig vad duktigt!!
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress