Ny design
Det var väl äntligen på tiden för ny blogdesign! Jag är nog ganska nöjd, men inte riktigt klar. Tänk att det börjar klia i bloggfingrarna så snart man har ett lite stiligare utseende på bloggen. Inspirationen flödar, och allt det där.
 
Och det är ju synd, för i morgon är min semester slut. Och inspirationens tid är därmed förbi. Shit pommes vad deppigt det lät, men ärligt talat brukar man inte ha så mycket ork och lust att pyssla, greja och fixa efter en lång dag på jobbet. Jag får helt enkelt försöka ta med mig inspirationsgnistorna till jobbet och nyttja dem där istället.
 
Semestern har varit hur mysig som helst. Jag har hunnit träffa familj och vänner, festat, dansat, campat, ätit en massa gott och badat. Och simmat Vansbro Tjejsim, för den delen. På 30 minuter. Med tanke på att jag aldrig simmat Vansbro förut har jag ingen aning om det är en bra tid för mig eller inte. Men det kändes som om det flöt på bra i alla fall. Höhö Göteborgshumor.
 
Ja men Göteborg ja! Det är tur att jag börjat värma upp med dåliga vitsar, för jag är ju på väg till Göteborg för att plugga igen. Och den här gången på riktigt, inte bara en kurs, utan faktiskt en helt utbildning. Ni vet, så där så man blir något mer än bara proppad med kunskap när man slutat. Jag ska gå två år på Yrkeshögskola på en utbildning som heter Diplomerad Resekonsult. Men det vill jag inte bli. Jag tänker mig att jag skulle vilja jobba som reseproducent. Men utbildningen är ganska bred, så vem vet, kanske dyker det upp något annat spännande efter vägen. Men att jobba med resor liksom, hallå? What could be better!?
 
Jag kanske borde döpa om mig till Glen också, i äkta Göteborgsanda?
 
 
JUNITJEJ

Så kul med ny bloggdesign!

Svar: Ja men visst är det! :)
Kajsa Lindström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress