Sommarfest
Sommarfest var i alla fall vad vi kallade festen vi hade på Adlibris i torsdags. Eller, vi var inte i lagret förstås, men det var en sommarfest för oss som jobbar på Adlibris, som hölls vid gruvan. Grillbuffé, körsång, tal & härligt sällskap bjöds det på. & trots att regnet forsade så hade vi det gött inne i det stora värmetältet vi satt i. Våra kollegor från Stockholm var också med, så allt som allt var vi i alla fall en bra bit över 100 pers om jag inte tar helt fel. Vilket gjorde att allt tog ganska lång tid, & eftersom jag inte kunde stanna så länge så hann jag inte ens med efterrätten. Men det var väl bara bra för mig, antar jag.
 
Jag hade i alla fall väldigt trevligt så länge jag var där, jag har underbara kollegor!
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress