Valborg 2016
Jag måste säga att jag är himlans nöjd med årets Valborgfirande. Jag menar, har vädret på Valborg nånsin varit så underbart!? Den första riktiga vårvärmen verkar ha kommit hit, så att hänga i ekoparken med fina vänner, vin och jordgubbar (och typ tusentals människor jag aldrig sett förut) var minst sagt njutbart. Vi åt först lite brunch på utegården där Linn bor, sedan knatade vi ner till ekoparken och slog oss ner. Gött!
 
Kvällen blev sedan, som Svensson skulle sagt, alldeles lagom. Vi (jag, Fredrik, Karin, Linus och Jonas) åkte enligt plan tillbaka till Sala, kikade på brasan i parken, spanade på cruisingen och lagade mat.
 
Dessvärre drog Fredrik på sig en otäck förkylning och jag är rädd att den krupit sig på även mig.
 
Tack till alla som deltog för en fin Valborg ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Fredrik grillar marshmallows, haha!
 
 
Dagen efter åkte jag och Fredrik till Norberg för att gå på Norbergs marknad. Jag köpte mina traditionsenliga strumpor och Fredrik sina traditionsenliga remmar och chips. Plus att vi åt sjuuukt goda vårrullar och friterad kyckling. Seriöst, Norbergs restaurangutbud är kanske inte mycket att skryta med, men om ni har vägarna förbi och är sugna på thai... go for the vegetariska vårrullarna!!!
 
Fredrik var supersöt med sin sockervadd, haha!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress