Semesterbilder!
Vilken underbar semester jag har haft! Tre veckor har pilat iväg snabbt som tusan, men vad mycket jag har hunnit med! Jag är absolut nöjd med min semester, även om sista dagen gärna kunde fått bestå av något mer intressant än att stå ensam vid köksbänken och äta brieost.
 
På tre veckor har jag hunnit med en tågresa i Italien och en bilresa i Norge. Jag har hunnit fira min syster som fyllde 21 år, jag har hunnit titta på när pappa fygit akrobatflyg, jag har gått på bröllop och hunnit träffa mina vänner. Det har ju blivit lite klent med bilder under resa och så, pga kamerabrist etc, men nu har jag sammanställt alla bilder och tänkte lägga upp en liten sammanfattning här. Det blir ju såklart inte alla bilder, men några gobitar tänkte jag dela med mig av. Hoppas ni har en lika skön sommar som jag har! I morgon tar vi nya tag på jobbet.
 
Vill även notera att jag snott några av bilderna av mina vänner.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
rememberthiis.blogg.se

Underbara bilder :)

Svar: Tack så mycket, hoppas att du också haft en härlig sommar! :)
Kajsa Lindström

Fanny

Vad underbart det ser ut! Har alltid velat åka till Pisa!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress