Disneydags!
Tänk så passande, att så fort jag började jobba igen efter semestern så blev det liksom höst. Eller okej, ett par lite halvljumma dagar har väl kommit på eftersläp, men i luften är det baske mig höst. And I love it! Favvoårstiden, here I come! Nu är det bara langa fram den stora tekoppen, värmeljusen, filtar, soppor, färgglada löv och soliga, höstsvala dagar. Mums. Och som för att matcha årstiden riktigt ordentligt har jag dragit på mig en förkylning och lite feber.
 
Det har gått bra att jobba efter semestern, jättekul att träffa kollegorna igen. Får väl se om jag blir hemma i soffan på måndag eller om jag blivit bättre. Jag lyckades i alla fall släpa mig iväg och gratta min kusin Erik idag som fyller 18 år. Och det var inte ett litet projekt, med tanke på att jag inte hade någon bil och fick istället låna pappas gamla typ traktor och att jag inte varit hem till min kusin sedan de flyttade. Är dessutom mobillös just nu, så om jag åkt fel hade jag vackert fått vilsa runt på egen hand. Men jag hittade och kom fram, trots brottningsmatchen med växelspaken. Mobilen är i säkert förvar hos Media Markt, ifall ni undrar, för kamerareparation.
 
Jag är ju ett inbitet Disneyfan, och inga filmer i världen gör mig så glad som Disney. Därav uppkom den briljanta idéen om att ha ett Disneymarathon under hösten/vintern, och se alla Disneyfilmer i den ordning de utom. Eftersom att jag är solo ikväll och det är synd om mig för att jag är sjuk osv osv, så tänkte jag att ikväll är den perfekta kvällen för att påbörja min barnsliga plan. Snövit och de sjuk dvärgarna it is!
 
Inser också att jag har en t-shirt från Walmarts barnavdelning på mig. Passande.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress