På stranden i oktober
Igår var det faktiskt så pass varmt att det var riktigt skönt att hänga på stranden. Supergött att dra i sig lite sol och vitaminer såhär inför mörka november. Karin tyckte tydligen att det var härligt att dra i sig saltvatten också för hon badade minsann. Vansinne.

Käkade en jättegod laxburgare till lunch vid stranden och sen promenerade vi i gotiska kvarteren. Till middag blev det tapas och cava och sedan körde vi en bar-crawl. Ingen av oss var nattklubbssugna, så vi skippade det.

Provade lite olika ställen, vin och drinkar tills vi hamnade på en pub med kanonmusik, bra priser och gott vin. Pratade med lite folk och vips var klockan typ tre. Då gick vi till Donken och syndade. Chicken nuggets in my heart.

På väg hem mötte vi två killar som inom loppet av två sekunder hann fråga om vi ville köpa både alkohol, kokain och marijuana. Vi avböjde. Strax därefter höll jag bokstavligen på att bli rånad på mina chicken nuggets. En random karl sträckte sig efter dem, såg jävligt förbannad ut när jag drog åt mig dem och följde efter oss en kortis. Jag höll bestämt i mina nuggets. De var ju förfan mina. Han kunde ju ha frågat snällt åtminstone.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress