En tjejkväll i november
Jag som hade tänkt skriva "jag har aldrig blivit av med en förkylning så fort, helgens oxfilé och vin verkar ha gjort susen". Men det ska jag inte skriva, för det är tydligen inte sant. Jobbade både måndag och tisdag, men i morse när jag vaknade superhes med huvudvärk och tung kropp så kände jag att jag nog borde vara hemma och vila en dag. Visst, jag har inte ett fysiskt ansträngande jobb men att pratat i tel fyra timmar om dagen tär på rösten och är inte vad man är jättetaggad på när man har huvudvärk. Så nej, idag blir jag hemma i sängen med te och hollywoodfruar. Inte bokstavligen då förstås, hollywoodfruarna är ju inte i min säng.
 
Lördagen blev väldigt mysig med tjejerna. Tog en liten drink hemma hos Karin och gick sedan till Stora Torget för att äta middag. Alltså vill ni äta en god plankstek - gå till Stora Torget Sala. Vansinnigt gott. Och de har trevlig personal också. Tummen upp!
 
Efter maten gick vi till Tinget och tog varsin drink och typ kissade på oss. Anledningen till det sistnämnda heter Zlatan. Han gjorde väl något mål i någon match = alla snubbar på Tinget skrek svinhögt = vi kissade på oss. Nästan.
 
 
 
 
Bilderna har jag snott av... Karin? Kanske.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress