En Londonweekend
Efter att ha sagt upp mig från PostNord insåg jag att en Londonweekend innan jag börjar på Adlibris var välbehövlig. & inte nog med att jag lyckades pallra mig iväg, jag fick dessutom strålande sällskap av Fredrik, Martina & Olov. Wiie!
 
Jag tror att vi allihopa är riktigt nöjda med Londondagarna, jag är i alla fall supernöjd. Det var roligt att få komma tillbaka "hem till London" & få göra en massa roligheter & njuta av lite ledighet. & som man brukar på weekendresor, lyckades vi klämma in en massa saker; musikal, mumsiga middagar, shopping, Harrodsbesök, häng med Sarah & Ryan, museum, pubar etc etc. Låter bilderna tala! (eller snarare texten uuuuunder).
 
Jag & Martina var söta i mexikohattar första kvällen, på Chiqitita Leicester Square.
 
Olov leker inne på m&m store.
 
I väntan på musikalstart - Phantom of the Opera.
 
Röda bussarrrr.
 
Ett kärt återseende! På Worlds End i Camden.
 
Lite obligatoriskt turistande.
 
Parkhäng.
 
Paaaark.
 
Drinkar på TGI Fridays.
 
Revbensmumsande.
 
Frozen Yogurt på Snog.
 
Choklad-, jelly bean- och teshopping på Harrods.
 
Cyberdog.
 
Jamie Olivers Italian på min födelsedag i lördags!
 
vilka härliga å fina bilder på så fina människor. ❤ Kicki

Fina bilder å härliga. På fina människor ❤. Kicki

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress