Where Fashion Sits
Idag har jag shoppat! Jag tog inte direkt med mig så mycket partykläder ner hit (jag undrar också hur det kommer sig), & eftersom syrrorna kommer & hälsar på i helgen så behöver jag något att ha på mig när vi går ut. Så idag har jag alltså återupptäckt den svenska shoppingen, som jag inte nyttjat på ungefär ett par år. Hade glömt en massa butiker. T.ex BikBok & Gina Tricot hade jag nästan helt glömt bort. Jag gick in i en massa butiker, med hopp om att kunna variera mig från H&M. Men gissa vad det blev till slut? H&M. Jag försökte verkligen i alla fall!
 
Det blev faktiskt tre grejer. Har känt länge att jag behöver lite fräschare grejer att använda till leggings, så då passade jag på. & det blåa klänningen får bli till helgen! Kände mig lite söt när jag stod där inne & provade, så ni får vackert njuta av lite selfies idag också, tihi.
 
Allt som allt, 497 kr. Över min budget, men jag gör som när man rycker plåster. Snabbt & smärtfritt drar jag kortet i apparaten, & så tänkte vi inte mer på det!
 
 
Jag har faktiskt varit duktig & pluggat idag också. Så det så. & nu ska jag läsa lite till!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress