The Maze Runner
Eftersom jag bestämt mig för att ta det väldigt lugnt den här helgen för att återhämta mig från förkylningen, så kunde jag inte komma på något bättre fredagsmys än bio! Felicia är ju inte den som är den, så hon ville såklart med. The Maze Runner blev det!
 
Salongen var så gott som fullsatt eftersom det var premiäs (tror jag), och vi laddade upp med alldeles för mycket godis & popcorn (jag hade hela truten full med smör när vi gick därifrån). Jag måste säga att jag var väldigt nöjd med vårat filmval! Det var absolut en film värd att se på bio och jag tyckte att den var riktigt bra. Det var mycket som var förutsägbart och vissa grejer som jag bara kände "åh nej, inte det här dravlet igen". Men sen kom det en rejäl twist här & där som rörde om i grytan & den lämnar sina tittare i en riktigt cliff hanger! Så ja, nu sitter jag spänt & väntar på tvåan är jag rädd...
 
 
Amanda

Jag var också och såg filmen på bio i fredags, och jag har läst böckerna innan. Jag kan inte svara på om filmen var riktigt bra eller inte för jag satt bara och var förbannad för de hade ändrat alltför mycket från boken för att jag ska tycka att det var okej.

Svar: Jaa det brukar ju kunna vara så tyvärr, men eftersom det nästan alltid är så borde du varit beredd på det, haha! Jag funderade på att läsa böckerna också faktiskt, meeen... alltså då blir det ju fel ordning. Så jag får suga på den karamellen tror jag :)
Kajsa Lindström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress