Jag såg ljuset!
Det är sant! Tänk att det var så längesen man såg solen så det t.o.m är värt att blogga om det! Det hände igår, helt plötsligt så kom det ett sken genom ett av det pyttesmå fönstrena som går alldeles uppe efter taket på lagret (sådär högt så att det inte ens räknas som ett fönster för det blir så obetydligt), & jag råkade gå rakt in i skenet! Jag undrade vad fan som stod på, men insåg sedan att det var solljus jag fått i ögat. Sprang sedan fram & tillbaka i denna lilla strimma med sången "A whole neeeew woooorld" sjungandes i huvudet, som en annan idiot. Gick ut tio minuter på lunchen också, & det var sååå skönt. Tills alla rökare kom ut & gjorde mig sällskap förstås, då kom molnen liksom tillbaka. Jag, tio rökare & ett cigarettmoln. Men! Jag fick ändå tio minuters sol, det är mer än jag fått alla de andra dagarna de senaste typ två månaderna.
 
 
 
Nog om det (tyvärr).
 
Jag jobbar på som vanligt annars & jag har inte ens något juicy skvaller att komma med. Eller jo, det är första advent på söndag, men det kanske ni redan visste. Det innebär alltså att det då är fritt fram med lussebullar & glögg, woho!
 
Nu ska jag ta mig ut med vovven en sväng innan jag, min one piece & en kopp te kurar ner oss i sängen & tittar på Hollywoodfruar. So long!
 
Kajsa packar böcker.
 
Kajsa bär böcker från höfterna till hakan samtidigt som hon tar selifes...
Jonte

Haha skön bild!

Svar: Haha jomen visst är det ;)
Kajsa Lindström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress