NMA
Just nu ligger jag i sängen & känner mig faktiskt lite trött på livet. Så nu tänker jag klaga; Jag är väldigt trött efter en lång arbetsvecka som inte är slut än (jobbar i morgon också), jag har inte fått betalt från enternshipet jag gjorde på Ikonm, jag har fått en lönespec från agenturen jag är anställd via på TSS som jag inte fattar ett skit av (& med för lite pengar på), jag har ont i ryggen av att sitta hela dagarna, rösten sviker mig lite efter alla telefonsamtal & nästa lördag ska jag betala över 8000 kr för rummet jag flyttar till. Lite jobbigt känns det faktiskt just nu.
 
Planen ikväll var att ta mig in till Camden för att strosa runt lite, men med tanke på att det tar skitlång tid att åka buss dit & jag måste upp tidigt i morgon så skippar jag det. Istället tänkte jag satsa på sill & potatis, en promenad & filmtittande. Tänkte faktiskt unna mig chips & dipp också, det har jag förtjänat efter den här veckan!
 
Så nästa gång ni läser ett liknande gnällinlägg på min blogg kommer jag inte bara att vara lite trött på livet; jag kommer att vara överviktig också.
 
Men det är det fan värt.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress