Idétorka
Jag har så sjukt tråkigt. Dagarna går ganska långsamt på jobbet just nu, eftersom vi inte har något att göra. På tre timmar har jag haft fyra samtal. Så jag försöker hitta på saker att göra på internet, men idéerna börjar sina lite. Så då tänkte jag att jag lika gärna kan blogga lite! Några senaste uppdateringar ur mitt liv:
 
♦ I helgen åker eventuellt jag & Sarah till Brighton för att sola, bada, dricka & äta.
♦ Här om dagen när jag shoppade på Primark undrade jag varför det luktade tacos överallt. Kom snart på att det var jag själv som luktade illa, då det var 32 grader varmt den dagen...
♦ Har haft ett par mycket mystiska moments med min flatmate som jag bara pratat med två gånger, då han anfaller mig med värsta kramen & säger "I just needed a hug". Akward...
♦ Jag ska eventuellt prova att dansa salsa nästa vecka med en kollega.
♦ Jag står numera som reserv nr 5 på en av kurserna jag sökt i Stockholm, jag lever på hoppet!
♦ Jag dricker malaysiskt iste varje dag på väg till jobbet, mums!
♦ Jag tappade min sko på bussen i morse, så alla som klev av & bo fick stå & vänta medans jag tog på mig den igen mitt i gången.
♦ Jag är sjukt sugen på att åka iväg på en weekendsemester. Felicia, Dublin!?
 
Nää, jag måste hitta på något vettigt att göra med min tid på jobbet. Fine att få betalt för att googla, men jäklarns vad långsamt tiden går. Plus att de börjat dra ner på våra timmar.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress