Phnom Penh
Nu har jag försökt blogga via mobilen i flera dagar utan resultat. Den börjar nog ge med sig, ingenting fungerar riktigt som det ska. Men skam den som ge sig! & ingen teknik ska minsan lura mig. Kom på att jag ju har min "fantastiska" minilaptop med mig. Men framöver blir det nog dåligt med inlägg (& även facebookuppdateringr etc).
 
Nu har vi i alla fall lämnat Vietnam. Lite sorligt kändes det, vi tyckte alla jättemycket om Vietnam. 4.5/5 risfält får Vietnam! Anledningen till att det inte var fullpott var att vi faktiskt var lite besvikna på maten. Vi hade monsterhöga förväntningar & fick inte riktigt den där wow-känslan vi hoppats på. Nu har vi lagt ner hela grejen med att ha förväntningar. Man blir liksom aldrig besviken på det sättet.
 
Bjuder på en kamerabild på Rebecca på cykeltur. Men bara en bild, för det tar banne mig tusen år att ens ladda upp det.
 
Idag kom vi fram till Kambodja! Är i Phnom Penh ett par dagar nu, men egentligen är vi för tillfället trötta på storstad. Dessutom är det supervarmt & fuktigt så vi vill till havet! Åker vidare i övermorgon tror jag.
 
Detta är säkert femte gången jag får skriva om ett helt inlägg, eftersom min telefon inte fungerat normalt. Om jag inte lyckas ladda upp det här nu, då åker jag hem.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress