Grattis till mig!
Idag fyller jag en massa år, 22 stycken faktiskt. Jag rivstartade dagen med att kräla mig ur sängen redan klockan sex i morse. Jag skulle ju åka på en intervju i Uppsala. Så det var bara masa sig upp! Intervjun gick snabbt & ganska bra tror jag, håll tummarna för att jag får det! Efter det lyxade jag med lite egen shoppingtid. Blev en ny bikini! Köpte ju en när jag var i asien, men den är redan trasig. & ska man till Florida tycker jag det är okej att köpa en ny.
 
Efter en shoppingtur & räkmackslunch satte jag mig på bussen hem igen. Det var lite asienvarning på bussen tyckte jag, jag liksom smälte bort lite i kavajen.
 
 
Nu är det bara ladda om! Ta en snabbdusch & dra på sig nästa klänning för om några timmar åker jag till Västerås för att fira med mina goa vänner!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress