Sea Life London Aquarium
När Luke fyllde år fick han en "two for one voucher" av Sarah. Det fanns lite olika alternativ att gå till, men Luke tog med mig till Sea Life Aquarium. Jag har redan varit där en gång för ett par år sedan, men det är så himla mysigt där så jag gick mer än gärna en gång till! Supermysigt att spatsera omkring där inne & titta på fiskar, klappa sjöstjärnor & jag vet inte hur länge vi fastnade vid sköldpaddorna. Vad jag dock inte gillar är hur pingvinerna har det. De har det alldeles för trångt & ett par av dem stod bokstavligen & stirrade rakt in i väggen. Antar att de utvecklar sådana beteenden av att leva i fångenskap. Usch.
 
Allt som allt var det en mysig dag i alla fall. Innan drack jag även en Pumpkin spice latte, mi Starbucksfavorit som nyligen kommit tilllbaka. & Luke träffade Charles Darwin i kön på väg in.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress