The Day After
Såhär dagen efter vaknade jag upp & mådde... skit. Fysiskt alltså. Jag har aldrig vaknat upp dagen efter ett party & mått dåligt över något jag sagt/gjort, & så tänker jag fortsätta ha det.
 
Men efter frukost med Kajsa på Subway & en dusch var jag nästan människa igen. Så på eftermiddagen blev det en sväng i solskenet(!) till Camden Town. Varken Hanna eller Kajsa hade varit där förut, så det var en alldeles lagom dagstur. Spontanköpte även ett linne på Camden Market med Edward Scissorhandstryck på, som det Tim Burtonfan jag är!
 
 
Resten av dagen har ägnats åt lite planering, & äntligen har jag packat också. Skjuter så himla mycket på packning nu för tiden, det är inget roligt. Att packa en ryggsäck som ska räcka en hel månad är inte alls lätt. Men nu är det gjort. & imorn, då drar vi!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress