Nu taggar vi!
Snart kommer Kajsa 2 hit! Eller ja, just nu var hon kanske Kajsa 1, jag minns inte. Det handlar om hur bra man gör ifrån sig osv...
 
Fast det var inte alls det jag skulle skriva om. Poängen är att hon snart kommer hit & nu är det bara börja tagga inför tågluffen som närmar sig med stormsteg! Det är ju förfasen bara två dagar kvar, på lördag smäller det! & när det ser ut såhär i rummet...:
 
 
... då vet man att det kommer bli ganska trångt det närmsta dagarna, då det ska in en till. Vi kommer alltså att i ett par dagar bo sju personer i våran inte allt för stora trea, varav fyra i rummet jag sover i. Haha, kaos. Skavfötters får det bli!
 
Förresten har jag ju inte riktigt berättat hur våran resplan ser ut. & det kan ju bero på att den till stora delar inte över huvudtaget existerar. Såhär är i all fall planen hittills:
 
London - Paris - Granville - Cannes - Italien - Rom - Pompei - längre söderut? - båt till Grekland - fortsätter uppåt
 
ÅÅÅH DET SKA BLI SÅ JÄKLA ROLIGT! ♥

& ikväll väntar även mitt avskedsparty, verkar som om vi blir en hel del folk. Tagga!
Lindis

Hälsa lill kajsa ;) ha så kul ikväll på din fest!!

Svar: Hon hälsar tillbaka minsan! :D & tack så mycket, vi hade jätteroligt! :)
Kajsa Lindström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress