Leaving Party
Så, hade alltså mitt avskedsparty igår. Det dök tyvärr inte upp lika många som jag räknat med, men vi var ändå ett gäng & vi hade skitkul. Hängde först på Bonds. Visade sig att Hanna var snabbdrickarn nr 1 & vi höll på att inte få komma tillbaka in efter en nypa luft, haha. Men för en gångs skull var dörrvakten faktiskt en riktigt schyst typ, så det var lugnt. Partade med flera av mina (ex)arbetskamrater, mina roomies, Kajsa, Rachel, Niki & randoms.
 
 
Om ni undrar över fläcken på min ena tutte så råkade jag rusa in i en snubbe med öl. Eller om han rusade in mig, det är lite oklart faktiskt.
 
Efter Bonds drog vi vidare ut, blev hittade av en promoter & insjasade på vad jag tror var Penthouse. Minnet är lite rusigt, så att säga. Partied hard, dansade & hade kul. Sen dök det upp en snubbe som vägrade att gå. Efter en stund började jag spela super drama queen & skrek åt honom att dra. När han ändå inte gick blev jag plötsligt drama queen på riktigt & skrek ännu mer på honom. Hängde efter oss ändå på bussen hem. Så ja, det var väl ett något otaggande slut på kvällen, men i övrigt: kanon! :)
 
 
Tack mina fina vänner som kom ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress