That would be great!
Sådär! Nu har jag lyckats fucka upp bloggen helt. Precis vad jag inte hade tänkt göra. Ändrade först till ett panoramatema, men insåg att man var tvungen att betala för PRO för att ändra header. Det kanske de, eventuellt, hade kunnat förvarnat mig om innan jag inte sparade alla förra koder i stilmallen. Allt puts väck. Så ja, jag jobbar på detta.
 
Vad har jag annarst roat mig med idag? Jo, jag har sökt mer jobb. Svårt är det. & tid tar det. Om man inte behövde registrera sig på varenda jäkla sida för att söka ett enda av deras jobb, that'd be great! // 9gagskadad.com
 
Det är faktiskt riktigt svårt att söka jobb. Här finns det ändå grymt många fler möjligheter än hemma i Sala, men det betyder inte att det är lätt. För det första vet man inte vad 80% av alla anställningar ens innebär. Sen är det precis som hemma också, att de flesta söker managers & viktiga människor som studerat i 20 år, har 10 års arbetserfarenhet & fyller 25 i år. Typ så. Jag ingår inte i någon av dessa grupper. Men något ska vi väl hitta!
 
Nej nu tror jag att jag lämnar datorn en stund, dags att laga mat. En dum en är hungrig (av någon anledning har Dunderklumpen poppat upp i huvudet på mig senaste tiden). & Sarah kommer snart hem från jobbet för att ge mig min dagliga fotmassage.
 
Elleeeeer...?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress