Oinspirerad
Känner att jag inte alls har lust att sitta här hemma & söka jobb idag. Har kastat ut några cv:n, men har redan tröttnat. Det är ju så tråkigt! Funderar på att slita mig & göra något annat. Borde egentligen städa rummet, haha! Ni skulle se hur det ser ut, något skulle lätt kunna explodera där inne & vi skulle inte se någon skillnad. I vårat lilla rum står det just nu tre sängar, varav en är täckt av ett berg med prylar. Golvet har vi inte sett på bra länge heller. Men städa kan jag göra... Imorn. (herregud vem är jag? Jag som alltid varit så superorganiserad. London har mosat mig)
 
Borde kanske åka & köpa nya täcken, eftersom jag i bedbugpanik kastade ner våra i sopsäckar för en vecka sedan. Men täcken kostar pengar. & det är ju tråkigt.
 
Jaja, ikväll ska jag i alla fall på återträff med mina kollegor från Zara! Det ska bli roligt. & lite sorgligt, det är egentligen ett leaving party för Silvia som flyttar hem till Italien igen.
 
Jag behöver verkligen klippa håret.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress