Helg!
Haft en bra dag på jobbet idag, full rulle! Börjar bara bli riktigt trött på vissa personers attityd... Grejen på jobben i det här landet verkar vara så att om man jobbar inom lite högre rang så då jäklar ska det märkas. Usch.
 
Hur som heeeeelst!
 
Ikväll kom mamma & Magnus hit, wopwop! Mötte dom vid Baker Street & började genast leta efter deras hotell. Vilket tog hundra år, för vi var helt lost. När vi väl hittat rätt irrade vi vidare för att hitta nåt smarrigt att ha till middag. & det gjorde vi! Hittade en liten indiska restaurang i Victoria. Riktigt gott var det! Skönt med lite mat som faktiskt bör tuggas, till skillnad från min vanliga lunchsoppa eller mina kvällbönor... Eller min frukostgröt, haha.
 
Nu ska jag vara ledig i tre dagar. Nu till kvällens sista mission; gå & lägga sig
 
Godnatt! ♥
 
(har btw fredagskänsla för första gången sen jag var hemma i Sverige. Det är nog bara för att jag faktiskt ska vara ledig hela helgen. Underbar feeling, som det heter på engelska då.)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress