Mitt år 2013
Jag tror att det här året har varit det galnaste i mitt liv, so far! Har spenderat största delen av året i London med att lära känna nya människor, utvecklas & ha en jäkla massa roligt på gång hela tiden. Men det bästa med året har nog varit alla resor jag har gjort. & jag räknar nog in London där också. Men var mer har jag varit? Skottland, Jersey, Italien, Frankrike, Ungern, Danmark, Kroatien osv. Helt underbart! Har fått så otroligt många nya vänner & fått med mig en massa erfarenheter. & jag har lärt mig massor. Man ska t.ex inte säga till en fransman att man brukar gå efter pris när man köper vin. Min favoritshot är B52. Man kan faktiskt leva i flera dagar utan varmvatten. Londons agenturer är förhandlingsbara. Man bör ej bestiga vulkaner i nya Converse. Det är faktiskt lite läskigt att dra ut tänder. & mycket mer! Lite äldre men bra mycket visare. Det bara sprutar kunskap om mig... Typ.
 
Men som alltid är det inte bara en dans på rosor, 2013 har även varit ett riktigt jobbigt år. Har kämpat mig framåt för att försöka släppa taget om saker jag helst vill lämna bakom mig & vänt & vridigt på tankar jag aldrig kommer att förstå. Jag har kommit en bra bit på väg, men än är jag långt från mål.
 
Nu får vi se vad 2014 har att erbjuda! Jag välkomnar det nya året med öppna armar & rivstartar med först ett besök från England & sedan min största resa hittills, 2.5 månader i asien med fina vänner. Vad som väntar i vår återstår att se, för det finns det ingen som vet än. Tack & hej 2013, it's been a pleasure. Välkommen 2014, gör mig inte besviken!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress