Mellandagsrea i Västerås
Idag for jag & pappa iväg till Västerås för att köpa en backpacksryggsäck till mig, som jag får av pappa i julklapp. Tittade på tre olika ställen, men det slutade med en av de första jag provade; en Haglöfs för 1999 kr. Den var på rean, innan hade den kostat 2700 kr tror jag det var. Är mycket nöjd! Ska bli roligt att testa den på riktigt sen. Vi käkade lunch i gallerian Igor också. Skulle gärna tipsa om stället vi åt på, Nancys (visst hette det så...?) som ligger på övre våningen i Igor. God mat, bra pris & rejälaa portioner. Vad man äter? Pasta, wraps, nudlar, wok, nachos... Lite gott & blandat!
 
Efter lunchen åkte pappa hem & jag knatade iväg för att få lite vaccinationer. Äntligen har jag alla klara, eller åtminstone inbokade. Känns jätteskönt. Det var ju en del att hinna med på den korta tid jag är hemma... Twinrix, Dukoral, Tyfoid, Malaria, anitbiotika... Malarian behövdes dock inte.
 
På rean hittade jag en somrig klänning också, efter mycket om & men! Att hitta en sommarklänning mitt i vintern i Sverige är minsan inte det lättaste. Sedan köpte jag lite hudkräm & en partyväska som jag inte alls behöver. Men tittade på den redan i London så nu slog jag till, rea eller ej!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress