Catching up!
I helgen åkte jag till Norberg en sväng, för att träffa Martina & en massa andra saknade norbergare. Flera av dem har jag inte träffat på nästan ett år nu, alldeles för länge sedan! Det blev något av en känslomässig berg- & dalbana, men allt som allt var det jätteroligt. Åt mat ihop, pratade massor & fick spö i Mario Cart. I alla fall jag. Helt otroligt hur dålig man kan vara på ett spel. Men jag tänkte att jag skulle vinna, & det är ju tanken som räknas. Eller är det viktigaste att man har kul? Hur var det nu igen...
 
Även idag har jag fått träffa lite saknade vänner, denna gång över en fika på Café Dreambook. Jessica & Louise var mitt fikasällskap idag. Det skulle varit en Jossan med också, men hon glömde visst bort. Det får bli en annan gång!
 
Just nu ligger jag i sängen med världens matkoma. Bara så att ni vet liksom!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress