God morgon!
Som ni ser har bloggen ändrat lite utseende. Tyvärr är jag riktigt kass på det här med HTML & koder & prylar, men jag jobbar på det! ständigt under uppbyggnad...
 
Då var det en ny dag igen då! Det mest spännande denna dag kommer att bjuda på skulle jag tro blir när jag lämnar mitt "avskedsbrev" till min Head cashier. Han vet visserligen redan om att jag ska gå, så det blir nog inte så spännande trots allt. Det var en sak jag inte visste innan jag flyttade hit, att när man säger upp sig måste man skriva ett litet brev, Inget spciellt, bara en lapp där man skriver ner att man ska sluta, datumet för sista arbetsdagen & sen att man skriver under typ. Det här är då alltså det andra brevet jag skriver, sa ju upp mig på Starbucks också.
 
Nu ska jag dra p mig hörlurarna & gå ner till bussen, vi hörs ♥
 
Bild från en tidigt morgon i Hyde Park, tagen i februari tror jag.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress