Torsdag har jag hört!
Halloj allahopa!
 
Blir ett himlans sent inlägg idag (i natt?). Men har jobbat mellan 13.00-22.00 idag & sen kommit hem sent & ätit & duschat, så då blir det då. Speciellt när (ni kommer aldrig att tro mig nu...) när vattnet i duschen bara är varmt!! Amazing! Då var jag ju tvungen att duscha någon minut längre än i vanliga fall. Men inte för många extraminuter, då tar det ju slut igen...
 
Har som sagt bara jobbat idag. Gick väldigt bra idag dock, tror inte jag gjorde ett enda misstag! Vilket nog är första gången sen jag började. & det är en jäkla tur att det går framåt, för nu är det bara fredag & lördag kvar där jag är nu, sen är träningen slut & på måndag börjar jag i Park House! Läskigt... Men ska bli roligt att träffa gänget jag lärde känna på första träningen igen, ska ju jobba tillsammans med dom nu :)
 
Nu är det snart godnatt för mig! Börjar inte förrän 14.30 imorn, skööööönt!
 
 
Eftersom jag inte har några nya bilder idag får det bli en extremt gammal istället, på en röd kiosk.
 
Har ni kikat in i en sån någon gång? Om inte, så fortsätt med det. Att inte göra det alltså. Om ni inte är sugna på sällskap förstås, haha. Sitter alltid en massa bilder på oerhört nakna kvinnor där inne, med deras telefonnummer. Bara så ni vet liksom.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress