Tower Bridge
Det har varit en låååång dag idag.

Fick hjälpa till att stänga huvudkassan i natt, så kom inte iväg från jobbet förrän 00.15. & då var vi fortfarande inte klara, jag var bara tvungen att gå för jag visste inte när sista tuben skulle gå. Så var hemma strax före 01.00 & då var det bums i säng för imorse skulle Emmy & jag upp med tuppen kl. 07.00 för att åka & gick på ett rum. I ett hus. Vilket blev massa krångel för det var ombyggnad på tågen & grejer. Plus att vi aldrig varit i dom där trakterna så vi vilsade runt mycket. Pinsamt mycket faktiskt haha! Jag menar, hur många varv ska man behöva ta i samma korsning, innan man inser att man var på rätt ställe från första början...? Ojoj.
 
Rummet var i alla fall bajs så det tar vi inte. Behöver inte kommentera så mycket mer, köket såg ut som om det varit kärnvapenkrig där inne. Så det var... ja, som sagt behöver inte kommentera så mycket mer. Fast nu har jag ju gjort det ändå hahaHAHAhahahAHhaa.
 
Jag är trött.
 
Knatade omkring runt Tower Bridge på vägen hem också, så himla fint område!
 
När vi gick över bron lät en del av vår konversation ungefär såhär:
Emmy: Alltså, om du skulle ramla ner i vattnet skulle jag ärligt talat inte hoppa i efter. Sorry.
Jag: Det är lugnt, jag skulle inte hoppa i efter dig heller.
 
Bästa vännerna eller? Hahaha!
Typ den mest osmickrande bilden någonsin, haha! Jag ser ut som om jag har fött 75 barn senaste halvåret eller nåt. Vilket jag inte har. & nog för att jag väl har gått upp lite sen jag kom hit, men jag är ingen elefant, som den där gråa saken på bilden :)
 
På jobbet idag har det bara varit krångel. Inte för min del direkt, utan mest i allmänhet. Problem med kassorna, så systemet har varit sååå segt. Vilket leder till långa köer & service non stop i kassan. & att våran air condition är trasig gör inte saken bättre. Det har varit så varmt på övervåningen idag att jag mått illa & blivit yr. & ändå får vi inte ta av oss kavajerna... Suck. Hoppas på bättre dag imorn! Vilket det garanterat kommer bli för Karin & Sara kommer ju hit då för att fira nyår med oss! :D
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress